j.kroyer skrev:Har nu selv prøvet løsningen fra Tyskland
Sæt GPS'en til fabriksindstillinger menu, indstillinger, system, nulstil
der går ingen data tabt, du skal bare indstille sprog, land, tid osv.
så snart jeg koblede på igen - gik opdateringen igennem
og efter ganske få øjeblikke kom alle mine data tilbage på GPS'en
Jeg oplevede også at installationen stoppede ved 2 min. 10 sek.
Efter ovenstående øvelse gik opdateringen igennem uden problemer, og mine "Egne steder" og "Egne POIs" blev genskabt via MyDrive.
Tak for tippet.
tennurg skrev:
Jeg oplevede også at installationen stoppede ved 2 min. 10 sek.
Efter ovenstående øvelse gik opdateringen igennem uden problemer, og mine "Egne steder" og "Egne POIs" blev genskabt via MyDrive.
Tak for tippet.
Hej Steen
Tak for tilbagemeldigen og da dejligt at høre,
at det også virker for andre
mvh.
Krøyer
GO 6000 nav 4 - version 18.203 kortversion 10.40 TomTom GO navigation
GO 6000 med ubegrænset opdatering:
Download forløber normalt til computeren, men ved overførsel til enheden stopper map-share installationen ved 1min 57 sec tilbage.
På enhedens nulstil-side læses følgende:
(En gendannelse sletter alle dine gemte steder og indstillinger og gendanner fabriksindstillingerne på TomTom-enheden.
Efter en nulstilling kan du bruge MyDrive til automatisk at gendanne dine steder og IP,er for Mine steder.)
Er det den samme vejledning du har på din GO 5000 ?
Bjarne Hansen skrev:GO 6000 med ubegrænset opdatering:
Download forløber normalt til computeren, men ved overførsel til enheden stopper map-share installationen ved 1min 57 sec tilbage.
(En gendannelse sletter alle dine gemte steder og indstillinger og gendanner fabriksindstillingerne på TomTom-enheden.
Efter en nulstilling kan du bruge MyDrive til automatisk at gendanne dine steder og IP,er for Mine steder.)
Hilsen Bjarne
Det ser i hvert tilfælde også sådan ud på min go6000
mvh.
Krøyer
GO 6000 nav 4 - version 18.203 kortversion 10.40 TomTom GO navigation
Hilsen Bjarne
Og lige nøjagtigt det samme på min Go 5000, så fortsæt du bare derfra
Hilsen Bjarne
Og lige nøjagtigt det samme på min Go 5000, så fortsæt du bare derfra
Er gjort - og det virker på min GO 6000. Tak for info. Et godt forum til gensidig orientering og belæring.
Min Go 5000 er også begyndt igen. Den siger fejl efter opdatering, men genstarter jeg den og sætter den til MyDrive/PC igen siger den, den er opdateret...
Nogen som har kontaktet og hørt fra TT ?
Venlig hilsen
Lars
TomTom GO 5000 Nav 4
Sygic for Android (Har tjekket Tomtom Nav4 for Android ud = Awsom =;0)
Sygic+Tomtom Go for IOS divices ;o)
Windows Kort/Sygic/CoPilot for Windows Phone
I der har problemer, har I opdateret MyDriveConnect til seneste version (4.0.6.2383)??
Højreklik på ikonet i processlinien, vælg tandhjulet, vælg indstillinger, vælg fanebladet OM.