Er det ændret med nyt kort hvert kvartal
jeg har stadig kun v.9.65 fra januar '16
nyt kort ??
Re: nyt kort ??
Det ser ud til at 9.65 er den seneste version. Se dette link
med venlig hilsen
Peter Meyland
(Site admin & POI Base udvikler)
TomTom: Trucker 6000, GO 6000 samt GO LIVE Camper & Caravan
OSMAnd, Magic Earth, Sygic for Android
CoPilot Premium for Android
Garmin Nüvi 255, Nüvi 2597
Peter Meyland
(Site admin & POI Base udvikler)
TomTom: Trucker 6000, GO 6000 samt GO LIVE Camper & Caravan
OSMAnd, Magic Earth, Sygic for Android
CoPilot Premium for Android
Garmin Nüvi 255, Nüvi 2597
hej Peterpeter4200 skrev:Det ser ud til at 9.65 er den seneste version. Se dette link
Jo det havde jeg skam set
men undrer mig over at vi endnu ikke (som vi plejer) har fået nyt efter 3 måneder.
Jeg læste for nogen tid siden, at vi senere skulle gå over til løbende små opdateringer
det er de måske startet på
mvh.
Krøyer
GO 6000
nav 4 - version 18.203
kortversion 10.40
TomTom GO navigation
Krøyer
GO 6000
nav 4 - version 18.203
kortversion 10.40
TomTom GO navigation
Synes deres kortopdateringer efterhånden er lige så ringe som Garmin/Navigon.
Har lavet flere indberetninger for meget lang tid siden - fx lukkede frakørsler i Odense, som er erstattet af hele nye veje m.v.
Snart 1 år siden eller hvad ?
Ikke med på TomToms kort endnu
Deres hastigheds begrænsninger trænger også til en gevaldig revision - både heri DK, Tyskland og Østrig.
På landeveje, hvor der er strækninger med nedsatte hastigheder ved vejkryds, bebyggelse mv. mangler de stort set overalt !!
Har lavet flere indberetninger for meget lang tid siden - fx lukkede frakørsler i Odense, som er erstattet af hele nye veje m.v.
Ikke med på TomToms kort endnu
Deres hastigheds begrænsninger trænger også til en gevaldig revision - både heri DK, Tyskland og Østrig.
På landeveje, hvor der er strækninger med nedsatte hastigheder ved vejkryds, bebyggelse mv. mangler de stort set overalt !!
Opdatering af kort følger normalt ultimo februar, maj, august og november.j.kroyer skrev:Er det ændret med nyt kort hvert kvartal
jeg har stadig kun v.9.65 fra januar '16
Ja, desværre læser jeg om opdateringer der først finder sted 1-1½ år efter indberetning hvis der overhovedet sker noget.Katborg skrev:Synes deres kortopdateringer efterhånden er lige så ringe som Garmin/Navigon.
Odense er totalt håbløs pt. (også for os der bor der). Ejbygades udvidelse til 4 spor for snart et par år siden er stadig ikke dukke op på kortene, så gad vide hvornår vi ser den nye til-/frakørsel på motorvejen ved det nye luksussygehus?
Med venlig hilsen
Mogens Harfot
-----
Garmin DriveSmart 86
Android:
CoPilot
Sygic
TomTom
Mogens Harfot
-----
Garmin DriveSmart 86
Android:
CoPilot
Sygic
TomTom
Der er nyt kort klar i dag
47 lande med rejselinks og mere ind 5ooo byer, samt leje af bil cykel autocamper motorcykel & meget mere https://tourdriving.wordpress.com