Jeg er vild glad for min Tomtom 6000.
Efter softwareversion 13.6 hvor "autozoom til rute" virker perfekt, er jeg super glad for den.
Kunne dog godt tænke mig - at man kunne få favoritter frem i menuen.
Som det er nu, skal man bladre i menuen for at komme til favoritter.
Burde være en knap på forsiden med direkte valg. Mon det bliver muligt.
Menu
Re: Menu
Hvis TomTom var rigtig flinke ved brugerne, så lavede de et system hvor det var muligt selv at bestemme layoutet af knapperne - så burde alle kunne blive tilfredse. Dog tror jeg ikke at vi skal regne med den løsning
med venlig hilsen
Peter Meyland
(Site admin & POI Base udvikler)
TomTom: Trucker 6000, GO 6000 samt GO LIVE Camper & Caravan
OSMAnd, Magic Earth, Sygic for Android
CoPilot Premium for Android
Garmin Nüvi 255, Nüvi 2597
Peter Meyland
(Site admin & POI Base udvikler)
TomTom: Trucker 6000, GO 6000 samt GO LIVE Camper & Caravan
OSMAnd, Magic Earth, Sygic for Android
CoPilot Premium for Android
Garmin Nüvi 255, Nüvi 2597
nej det er nok fortid med at tweake sin gpspeter4200 skrev:Hvis TomTom var rigtig flinke ved brugerne, så lavede de et system hvor det var muligt selv at bestemme layoutet af knapperne - så burde alle kunne blive tilfredse. Dog tror jeg ikke at vi skal regne med den løsning
med venlig hilsen
Palle
Palle
Jeg har på min aldrende 730 haft succes med at bruge en, for mig, passende menu, men om den passer til en 6000, aner jeg ikke.hapth skrev:Jeg er vild glad for min Tomtom 6000.
Efter softwareversion 13.6 hvor "autozoom til rute" virker perfekt, er jeg super glad for den.
Det er dog ikke værre en filen kan slettes igen uden at gøre skade (tror jeg)
SDKREGISTRY lægge udpakket i roden af gps´en og jeg har selv pillet ved de enkelte menuers placering, så de passer til mig.
Kan downlades hér.
http://www.makril.dk/fora/SDKREGISTRY.rar
Menu´en er fundet på nettet.
Per
Den kan desværre ikke benyttes til GO6000 (eller andre modeller med NAV3 eller NAV4). Vi skal helt tilbage til den gamle GO-serie (som 730 var en del af) for at det er muligt at lave uautoriserede ændringer.Per J skrev:Jeg har på min aldrende 730 haft succes med at bruge en, for mig, passende menu, men om den passer til en 6000, aner jeg ikke.hapth skrev:Jeg er vild glad for min Tomtom 6000.
Det er dog ikke værre en filen kan slettes igen uden at gøre skade (tror jeg)![]()
SDKREGISTRY lægge udpakket i roden af gps´en og jeg har selv pillet ved de enkelte menuers placering, så de passer til mig.
Kan downlades hér.
http://www.makril.dk/fora/SDKREGISTRY.rar
Menu´en er fundet på nettet.![]()
Per
Med venlig hilsen
Mogens Harfot
-----
Garmin DriveSmart 86
Android:
CoPilot
Sygic
TomTom
Mogens Harfot
-----
Garmin DriveSmart 86
Android:
CoPilot
Sygic
TomTom
Hej med jer,
Når i har gode ideer til feks. ændringer af menuerne eller andre ideer til enhederne så vil jeg anbefale at i skriver dette i det offentlige TomTom Forum: http://discussions.tomtom.com/t5/TomTom ... ct-p/en_en
Her vil der altid være flere som svarer og derved kan udviklerne se hvor mange responser der er omkring visse sager.
Des flere der afgiver respons des større er chancerne for at det bliver implementeret.
Bare husk på at Forummet er på engelsk.
Mange hilsner
/Joy
Når i har gode ideer til feks. ændringer af menuerne eller andre ideer til enhederne så vil jeg anbefale at i skriver dette i det offentlige TomTom Forum: http://discussions.tomtom.com/t5/TomTom ... ct-p/en_en
Her vil der altid være flere som svarer og derved kan udviklerne se hvor mange responser der er omkring visse sager.
Des flere der afgiver respons des større er chancerne for at det bliver implementeret.
Bare husk på at Forummet er på engelsk.
Mange hilsner
/Joy